Tracking cookies

Om onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Als je hier mee akkoord gaat plaatsen we deze trackingcookies.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
Score
qshops logo
Zoeken
Winkelmandje
 

Contactgegevens

Grapes & Bottles
Nedereind 10
3431 ER Nieuwegein
Telefoon: 0306022941
E-mail: info@grapesenbottles.nl

Openingstijden

Maandag t/m zaterdag van 7:30 tot 17.00.
Zondag van 12:00 tot 17.00 

Contactformulier

Klantenservice

Klantenservice

Wij helpen je graag verder

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Je bestelling wordt over het algemeen geleverd binnen enkele werkdagen, mocht het door omstandigheden onverhoopt anders zijn, zullen wij je hiervan op de hoogte brengen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:

  • iDEAL: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • Bancontact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • Creditcards: Je kunt bij ons betalen met alle bekende creditcards.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.
  • PayPal: Veilig betalen via je eigen PayPal account, gekoppeld met je eigen creditcard of bankrekening.
  • AfterPay: Veilig achteraf betalen binnen 14 dagen.
  • Cadeaukaarten: Bij ons kun je gemakkelijk je cadeaukaarten inwisselen door jouw cadeauboncode in te voeren in stap 4/4 van het afrekenen.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je bestelling, kun je dat binnen 30 dagen na ontvangst van de producten aangeven. Na 30 dagen heb je nogmaals 14 dagen de tijd, mits ongebruikt en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking, het product aan ons retourneren zonder opgave van reden. Je krijgt dan het aankoopbedrag en eventuele verzend- en betaalkosten teruggestort. De kosten voor de retourzending komen voor eigen rekening. 

Retourneren

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer jouw pakket wordt verzonden ontvangt u van ons een track&tracecode van de betreffende leverancier. U kunt dan via de website van de leverancier uw zending volgen.

Betaal ik verzendkosten?

De bezorging van al onze producten is gratis bij aankopen boven de €75,- voor Nederland en België. Zendingen voor minder dan €75,- brengen wij €7,95 in rekening.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Er zijn geen kosten verbonden aan retourneren tenzij anders vermeld. Meld uw retour aan via het herroepingsformulier en wij sturen u de informatie toe over het retourprocess, ook kunt u onze algemene voorwaarden raadplegen.

Kan ik een gewenste bezorgdatum kiezen?

U kunt geen specifieke bezorgdatum kiezen. Binnnen Nederland worden meeste pakketten de dag na verzending geleverd. Echter kunnen wij op dit gebied niets voor u betekenen vanaf het moment dat wij de zending overdragen aan de leverancier.

Wat is de garantieperiode van mijn bestelling?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt naast de wettelijke garantie een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover je zullen nakomen.

Contact

Toch liever iemand spreken? Dat kan, via onderstaand nummer.

Telefoon: 0306022941

Openingstijden

Maandag 08:30 - 17.00    
Dinsdag 08:30 - 17.00
Woensdag 08:30 - 17.00
Donderdag 08:30 - 17:00
Vrijdag 08:30 - 17:00
Zaterdag 08:30 - 17:00
Zondag gesloten

Contactformulier